lördag 8 mars 2008

Menlösa-Ola

Det går inte att missa alla menlösa människor, som man kunde för i världen. De menlösa tränger sig på. Den mest menlösa av dem alla måste vara Ola. Jag vet inte vem han är förutom att han går under epitetet Idol-Ola. Har ni läsare av denna blogg (om det nu finns några) hört Menlösa-Ola i en intervju någon gång? Jag skall be att få citera några repliker från några intervjuer jag hört.
Idag i P3 Star 26:50 i andra timmen, på frågan hur det känns inför uppsamlingsheatet i Kiruna i kväll: "Det känns skitbra verkligen, jag är verkligen otroligt taggad och vart en fantastisk vecka, älskar verkligen killarna. Det här kommer att bli skitkul
Jag har medvetet fetstilat förstärkningsorden. Så här är det i varje intervju med honom hela tiden. Låt mig få föreslå ett alternativt svar till Ola på ovanstående svar: Det känns bra, jag har förberett mig bra. Det har varit en fantastisk vecka här uppe. Jag trivs med killarna och det här kommer att bli SKITKUL! 

Alltså grabben kan ju inte prata. Min teori är att han egentligen är största fjanten, som egentligen borde klara sig bra om han var sig själv. Men han har gått igenom någon form av medieträning. 

Måste bjuda på följande citat (på frågan om hur det kommer att gå ikväll mot Caracola i Andra chansen.) Med inkännande tonfall: "Alltså det är helt omöjligt att säga, det är verkligen helt omöjligt att säga. Jag tror att alla är lika stora konkurrenter" 

Det finns flera intervjuer med honom gjorda i P3 Star. Det är stor humor och ett bra exempel på en kille inte helt överens med superlativen.

Inga kommentarer: